diumenge, 24 de novembre de 2013

Els CARGOLS treballem el concepte GRAN i PETIT!

El divendres la classe dels CARGOLS vam treballar el concepte GRAN i PETIT! amb l'ajuda del cargol Ramon i el cargol Petit de la Tardor (nom triat per votació i proposat per en Liam). 
Els vam observar molt i molt, en Marc ens va explicar que el petitó l'havia trobat el seu tete Pol, els hi vam cantar la cançó del "Cargol treu banya moltíssimes vegades", i vam acabar deduint que el cargol més petit era un bebé acabat de néixer... això ens va portar a parlar de temes molt complicats: d'on surten els bebés? L'Èlia ens va explicar que ella estava a la "panxota" de la mama, en Liam ens va dir que la mama hi té un bebé... i jo els vaig preguntar: i els cargols també surten de la panxa? NOOOOOO van contestar tots/es (quasi sempre em diuen que no a tot...jajajaja), i beuen bibi? NOOOOOOO, i llet de la teta de la mama? NOOOOOOOO,... jo si, jo si, cridava l'Èlia, mentre en Marçal em deia: mengen herba!  
Mica en mica ja es van anar despistant, la Sara tenia mocs, l'Aina tenia pipí, en Biel jugava amb la Lucía... era el moment de canviar d'activitat!

2 comentaris:

  1. Moooolt! Som una classe molt moguda, però molt curiosa! i això m'encanta!
    Merci pels teus comentaris Pili!

    ResponElimina