divendres, 8 d’abril de 2016

Com ens sentim les TORTUGUES? (divendres 7 d'abril)

ESTEM CONTENTS QUAN...

Lleó: M'agrada "corru" i saltar
Bruc: A mi a la muntanya amb el papa
Aiko: A mi anar a saltar a les boles
Bruna: (s'aixeca i m'explica un munt de coses rient... jijiji)
Emma: Jo salto fins al cel
Laia: Jo he anat a la neu
Pau: Estic molt content
Bruc: I amb els minions (m'explica moltes més coses... però no sé pas què diu...jijiji)

ESTEM TRISTOS QUAN...

Tots em diuen...no... tristos no... estem contents! Els explico quan estic trista jo, que a vegades ploro... mirem l'apartat del montre dels colors i la TRISTESA, i els torno a preguntar QUAN ESTAN TRISTOS? 

Txell: L'Arnau no hem deixa les joguines
Emma: Quan xoco con las paredes
Bruc: Jo trist quan la mama em diu dolent (explica mooooltíssimes coses més amb cara a trist)
Rita: A mi no em deixen fer volteretes
Lleó: Jo ploro quan em surt sang
David: Estic content
Laia: He anat a la neu... (pensa una mica)... i diu... i he pujat en Poni (jo li pregunto si estava trista o contenta... i em diu CONTENTA...)


ESTEM ENFADATS QUAN...

Txell: La mama s'enfada perquè no em deixa anar al parc
Bruna: diu moltes coses amb cara pena...però només entenc ... plorar - parc - Bruc
Lleó: no estic enfadat
Valèria: Si... amb ... (no l'entenc... li pregunto si amb en Marc) Si 
Rita: El papa i la mama s'enfaden quan no vull pujar al cotxe
Clàudia: La mama s'enfada quan la pico, i jo estic trista
Aiko: Estic content (li pregunto si no s'enfada mai) No m'enfado

ESTEM ESPANTATS QUAN... 

Lucia: Tinc por d'un dinosaure que treu foc, el vaig veure al bosc amb el papa
Bruc: El lleó pum-pum
Rita: Quan miro la tele hi ha un monstre
Aiko: Els lleons mosseguen
Clàudia: Quan vaig al zoo (i jo li pregunto al zoo? perquè? què hi ha?) quan miro els llops
David: Dels dinosaures
Tots comencen a dir-me moltes coses... ens emocionem... la Laia encara explica que està contenta a la neu... i la Bruna s'aixeca i m'explica moltes coses amb cara preocupació... l'Emma diu que salta molt i ens ho ensenya...  en Sergi també s'aixeca a saltar...i ràpidament ens hi afegim tots!
Al cap d'una estoneta de parlar tots a l'hora, els pregunto si el PAPA I/O LA MAMA S'ENFADEN AMB ELLS:
Nooooo hem diuen tots!
jejejejeje


(escrit de la manera que ho han dit) 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada